1. Mecze:

- na obowiązkowe rozegranie każdej kolejki, czyli DWUMECZU z rywalem, będzie 6 dni (piątek - czwartek)
- dokładną datę i godzinę dwumeczu drużyny ustalają między sobą
- drużyna może 2 razy w sezonie przełożyć mecz/mecze na inne "6 dni kolejkowych"
WARUNEK: Rywal nie ma nic przeciwko
- jeśli zawodnik opuści/wyrzuci go podczas meczu z serwera:
a) przed 8. biegiem - należy zrobić screenshot aktualnego wyniku (z punktami graczy) i w nowym meczu dojechać brakujące wyścigi
b) po odjechaniu 8 biegów - mecz jedzie dalej bez tego zawodnika
- po zakończonym dwumeczu, kapitanowie obu drużyn mają OBOWIĄZEK wysłać do administracji screenshoty zawierające:
a) wyniki obu meczy
b) punktację GRACZY (nicki z gry, np. buckytoziomal; NIE NAZWISKA ZAWODNIKÓW, np. Tai Woffinden)
Te screenshoty robimy, kiedy po zakończeniu 15 biegu obu meczy wyświetla się pierwsze okno z wynikiem


2. Serwer meczowy:

- za stworzenie serwera meczowego odpowiedzialny jest gospodarz danego spotkania
- podczas tworzenia meczu należy zaznaczyć opcję WYRÓWNAJ UMIEJĘTNOŚCI


3. Faza Finałowa:

- o udział w finale walczą drużyny, które po fazie zasadniczej zajęły miejsca 1, 2, 3 oraz 4
- o utrzymanie w Ekstralidze walczą drużyny, które po fazie zasadniczej zajęły miejsca 8 oraz 9
- do 1. ligi (która będzie istniała od następnego sezonu) spada drużyna, która po fazie zasadniczej zajęła miejsce 10
- o tytuł DMP Speedway Challenge w Wielkim Finale walczą zwycięzcy dwumeczów półfinałowych
- o 3. miejsce DMP Speedway Challenge w "Drugim Finale" - czyli meczu o 3. miejsce - walczą przegrani dwumeczów półfinałowych

4. Zakazy:

- NIE WOLNO jechać w prawo
- NIE WOLNO samowolnie opuścić meczu podczas jego rozgrywania
- NIE WOLNO zmieniać swojego toru domowego podczas sezonu
- NIE WOLNO przeprowadzać transferów poza okienkiem
WYJĄTEK: Zawodnicy odeszli z drużyny i został tylko jeden
- NIE WOLNO notorycznie spóźniać się na mecze
- NIE WOLNO zatrzymywać się w bandzie i czekać, aby zblokować rywali
- NIE WOLNO kręcić bączków do upływu 100 sekund, jeśli spadniemy na trawę
(należy dojechać bieg do końca)

5. Konsekwencje:

- jeśli drużyna notorycznie nie stawia się na meczach, przeszkadza w ich rozegraniu - zostaje wydalona z ligi
- jeśli drużyna spóźnia się na mecz bez uprzedzenia więcej niż 30 minut - przyznawany jest walkower 40:0
- jeśli zawodnik notorycznie będzie opuszczał mecze przed ich zakończeniem - zostanie zawieszony na 2 kolejki

NIEZNAJOMOŚĆ REGULAMINU NIE ZWALNIA Z JEGO PRZESTRZEGANIA
Partnerzy:
Wszelkie prawa zastrzeżone
Copyright by Skibos